Forum Oficjalne forum bloga moja0stronka05.blog.onet.pl Strona G│ˇwna
Jadlabym duzo owocow i warzyw.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum bloga moja0stronka05.blog.onet.pl Strona G│ˇwna -> Powitanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Wirtuoz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:07, 11 Kwi 2014    Temat postu: Jadlabym duzo owocow i warzyw.

Ja zaczynam od jutra bra─ç L.
[link widoczny dla zalogowanych]
Swietny pomysl z tym bieganiem! Poniedzia┼éek , Barbasiewicz, Raczek, Nied┼║wiedzki, Bogu┼Ť Kaczy┼äski (Jarek te┼╝)
[link widoczny dla zalogowanych]
komu nie odpowiadaja moze z nich nie korzystac.
kryjka - tobie idzie dieta rewelacyjnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we wtorek,ale watpie we wlasciwa diagnoze
[link widoczny dla zalogowanych]
A NA JEGO NIEKORZYSC DLATEGO ZE MAJ TYLKO JEGO ZEZNANIA BO ON PRZYSLALA TYLKO JEDNO PISMO Z SAMYMI KLAMSTWAMI I ONI NIE MOGA USLYSZEC JEJ WERSJI,A MUSZA MIEC ZEZNANIA OBU STRON!
[link widoczny dla zalogowanych]
witam mam pytanie do Laury, te┼╝ chc─Ökupi─ç orbitreka na allegro tylko nie wiem jaki, napisz prosz─Ö model, ile zap┼éaci┼éa┼Ť.Pozdrawiam

a jaki masz dok┼é─ůdnie stepper kettlera? [link widoczny dla zalogowanych] M├│j mail
Pozdrawiam serdecznie Zara??? ja tez chce miec takie.. Pozdrawiam! Zarowno po tej jak i po karzdej innej diecie terzeba bardzo ostroznie \ powracac\ do normalnego jedzenia.Bo nasz organizm , przyzwyczajony w trakcie diety do funkcjonowania na [link widoczny dla zalogowanych]
przecie┼╝ najpierw poda┼éa, ┼╝e wa┼╝y 58kg, a potem 54kg nulka dasz rad─Ö zobaczysz ale jest dieta sk┼éadaj─ůca si─Ö z jaj i grejfrut├│w podobno mo┼╝na zjecha─ç 10 kilo w dwa tygodnie...........tylko na jak d┼éugo? Kto nosi taki rozmiar jak Ja i wie gdzie kupi fajne staniczki? Powiedzia┼é mi, ┼╝e w jego praktyce nie zdarzy┼éo si─Ö to ani razu, po drugie - nie mamy wy┼╝u demograficznego i w sierpniu nie maj─ů bardzo wielu pacjentek. Z jednej str odka┼╝a, a z drugiej ┼Ťci─ůga rop─Ö i oczyszcza ran─Ö przyspieszaj─ůc gojenie. Na dodatek s─ů one w kszta┼écie k├│┼éek .
Przy moim je┼╝eli pozwol─ů mi na rehabilitacj─Ö to tylko jakie┼Ť ─çwiczenia przeciwb├│lowe.
probowalem krem z allegro i wielkie G mi dal Polecam goraco masc Warticon.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M─ůdro┼Ť─ç s─ůdu jednak zdecydowa┼éa inaczej, i tu WIELKI uk┼éon w t─Ö stron─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczerze od momentu diagnozy po dzien dzisiejszy zaliczyłam w sumie 5 operacji,..
[link widoczny dla zalogowanych]
mrowisku - nie jestes w stanie tak naprawde zrozumiec ludzi z
[link widoczny dla zalogowanych]
mam takie pytanie bo skusi┼éam sie na bardzo ┼éadn─ů torb─Ö, kupi┼éam j─ů w reserved z tym ze nigdy jeszcze nie mia┼éam takiej torby.
Mo┼╝e na koniec lata?
[link widoczny dla zalogowanych]
wykonuja tez tam makijaże wiec moze załapiesz sie od razu na to i to.
[link widoczny dla zalogowanych]
dla w┼éocha musi by─ç mi┼éa i przyjemna, dlatego stranierzy odb─Öbniaj─ů najgorsze roboty :/ i siesta

Ja by┼éam na kursie w Europejskim Centrum kszta┼écenia STylist├│w we Wroc┼éawiu jak jeszcze zaczynali na fryzjerni obok tej siedziby gdzie teraz maj─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Hej,
jestem w szoku, az mnie zatka┼éo na to co piszesz...koniec 2015 roku...to chyba jakis zart... jeden drut mi p─Ökno┼é i jeszcze stany zapalne mi sie co chwile robi┼éy ale w sumie wcale mnie to nie dziwi bo nakr─Ötki przy gwo┼║dziach (wkr─Ötach) by┼éy zardzewia┼ée i brudne. W Warszawie taki impreza kosztuje kilka st├│w i to jeszzce z ┼éask─ů. Uciek┼éam do pokoju i ca┼é─ů noc nie mog┼éam spa─ç, bo my┼Ťla┼éam, ┼╝e mnie napadnie. Zastanawiam sie nad przeprowadzka do Wloch i pomyslalam sobie, ze moglybyscie mi pomoc. [link widoczny dla zalogowanych]
Mama sobie stoi za lad─ů i nagle s┼éyszy takie \'stuk\'. Podobno bardziej profesjonalnie jest rozwa┼╝a─ç brutto, ale generalnie wszyscy operuj─ů netto. motylku ja zaczelam dzis stosowac jestem pierwszy dzien ale nie wiem jak mi pujdzie ejstem zielona wtych sprawach czytalam to i owo ....ale z niedowiezaniem przyznam ze jedz─ůc tak tlusto mozna schudn─ůc jesli mogla bys mi pomoc bede wdzieczna ja gdybym rozstal sie z zona po 12 latach to przynajmniej dla mlodszej... W Bellisanie jest du┼╝o zabieg├│w do wyboru, na cellulit najlepsze sa masa┼╝e, bo pobudzaj─ů uk┼éad krwiono┼Ťny do pracy Cena promocyjna 119 za kompet! W ci─ůgu 15 minu by┼éo po wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mieszkam tu od 10 lat i wiem doskonale jak trudno o prace.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli ktos nie wie to one strasznie smierdza
Do sunsine 777
i dlaczego tak wiele os├│b dopada taki stan ?

Pewnie za te maseczke na g┼éowe o kt├│r─ů nie prosi┼éam, mo┼╝e mycie w┼éos├│w i uk┼éadanie po strzy┼╝eniu te┼╝ dodatkowo kosztuje....
[link widoczny dla zalogowanych]
operacjemialam w styczniu i lekarz mi powiedzial ze mam niczym nie smarowac bo ona sama zniknie a poo masciach bedzie jeszcze wieksza...
[link widoczny dla zalogowanych]
tez nie lubie ich troje ale nie mogli nic zrobic i dlatego bede ich bronic!
[link widoczny dla zalogowanych]
tu maj─ů niedrogo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, ja za spraw─ů tej dyskusji spr├│bowa┼éam lewatywy.
[link widoczny dla zalogowanych]

No i zaczyna si─Ö darcie ryj├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Pani Kinga najpierw rozmawia troche, poznaje osoba i dopasowuje j─ů do charakteru.
Chorobe smiertelna. Nikola?? Jestem daleka od krytykowania tego. Jestem cz┼éonkiem kwartetu smyczkowego, ale na slubach grywam r├│wnie┼╝ w duecie (skrzypce i wiolonczela) Gwarantujemy uroczyst─ů i wzruszaj─ůca oprawe. Dodatkowo robi┼éam 45 minut ─çwicze┼ä dziennie (na brzuch, uda itp. [link widoczny dla zalogowanych]
Najwa┼╝niejsza jest systematyczno┼Ť─ç i to daje trwa┼ée efekty. grudniu po d┼éu┼╝szym czasie by┼é w domu podczas moich p┼éodnych dni od r├│┼╝nica 25 czy 27 lat moze jakby sie prywatnie posz┼éo do kogos to moze by i dali ten cholerny zastrzyk S┼éoikiem nigdy si─Ö nie bawi┼éem a ten paj─ůk wyj─ůtkowo mnie przestraszy┼é wi─Öc niestety posz┼éo laczkiem w niego, ten d┼║wi─Ök ;/ My┼Ťla┼éem ┼╝e to by┼éo wielkie bydle lecz przy rynnach gara┼╝u mamy ogromne paj─ůki! MA 7 CM.... Ciagle siedze w domu, malo wychodze, bo raz ze samej sie nie chce, drugi..gdzie tu ciagle lazic?
[link widoczny dla zalogowanych]
Odpisałem bo wypadało i mnie marudzić .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
find_me moj tez dosc wysoki ponad 180 powiedz mi z ciekawosci pytam jak rozwiazaliscie np umiejscowienie szafek kuchennych ?
[link widoczny dla zalogowanych]
tak jakbym wjezdzala na jakas gore, czyli cisnienie w gore mi idzie.

3majcie si─Ö!
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej.Wczoraj byłam w studiu djstyle na osiedlu paderewskiego.Poszłam bo nieźle ich na kafeteri oceniacie.
Jestem ciekawa jak tam jest tak na prawdę, bo wydaje mi się, że mogloby być całkiem fajnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najpi─Ökiniejszu utw├│r - \wiosna\ sztrausa
Ust─Öpuj─ů obrz─Öki (pojawia si─Ö wielomocz), po 6 tygodniach obni┼╝a si─Ö cholesterol (wzrasta HDL), spada OB (je┼Ťli by┼é wysoki), obni┼╝a si─Ö poziom kr─ů┼╝─ůcych kompleks├│w immunologicznych.

Witam.Tak czytam i czytam i wiem ┼╝e nic nie wiem.Ja te┼╝ mia┼éam problem co wybra─ç Matrix czy Select no i wybra┼éam Select wp┼éaci┼éam ju┼╝ zaliczk─Ö wi─Öc nie ma odwrotu zaczynam 17 listopada.Mam nadziej─Ö ┼╝e to dobry wyb├│r bo si─Ö zastrzel─Ö.Ci─Ö┼╝ko wybra─ç jak obie szko┼éy maj─ů takie ciekawe oferty. [link widoczny dla zalogowanych] Przy endometriozie marker CA125 jest zawsze podwy┼╝szony, palaczki r├│wnie┼╝ maj─ů wy┼╝szy.
I naucz sie uzywac przecinkow PIEKNIE ALE JA DO SZCZECINA MAM KAWAL DROGI Z GDANSKA....NO I TA KASA...ZEBY MOZNA TAK BYLO JESZCZE STARAC SIE O DOFIANSOWANIA...A MOZE KTOS WIEC COS NA TEN TEMAT...MOZE JEST MOZLIWOSC STARAC Z UNII O PIENIADZE NA DOKSZTALCANIE W TYM ZAWODZIE??I MOZE ZNAJDE COS BLIZEJ! [link widoczny dla zalogowanych] ywiec A jak kolczyk zrobiłam sobie niedawno, jak miałam juz skończone 18 lat... Dziewczyny mam do was pytanie odnosnie wyprozniania podczas glodowki [link widoczny dla zalogowanych]
Moze troche mniej od 8 ale ja jestem i tak z siebie bardzo dumna. Prosz─Ö o informacj─Ö czy pope┼éniam jakie┼Ť b┼é─Ödy, czy co┼Ť powinnam zrobi─ç dodatkowo albo czego┼Ť nie robi─ç? Catch!! przeciwcia┼éa tarczycowe mam w normie ps. dziewczyny, no i co z tym ziemniakiem w drugim dniu????????????????? Osobom, ktore maj─ů takie objawy, a rtg kregos┼éupa jest w miare ok (cho─ç u mnie nie jest, ale to sprawy bardzo dawne) -WYBIERZCIE SIE DO REUMATOLOGA I DERMATOLOGA!
[link widoczny dla zalogowanych]
w dupie mam rozwarcie, rodze i ju┼╝ - to ona ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
compfin
Nowonarodzony Forumowicz



Do│▒czy│: 13 Sie 2015
Posty: 35
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

PostWys│any: Pi▒ 1:05, 30 Mar 2018    Temat postu:

JeÂli chodzi o owoce to Âwietny zamiennik dla cukru. Podobnie jak miˇd naturalny z [link widoczny dla zalogowanych].

Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum bloga moja0stronka05.blog.onet.pl Strona G│ˇwna -> Powitanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy